Przedszkole Publiczne nr 11 im. Kolorów Tęczy
Data wytworzenia: | 2020-09-10 10:35:51 |
---|---|
Redaktor: | IntraCOM.pl Katowice |
Opis: | Dodanie strony |
Podstawa programowa realizowana w godzinach 900 - 1400
ROZKŁAD DNIA
GRUPA NAJMŁODSZA ,,MISIE''
06:00-08:00
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę.
08:00-09:00
Poranne zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
09:00-09:30
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
9:30-9:45
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego (wtorek,czwartek)
09:45-10:00
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
10:00-10:30
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
10:30-11:15
Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki i spacery – poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.
11:15-11:30
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
11:30-12:00
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
12:00-13:30
Odpoczynek poobiedni, słuchanie bajek, muzyki – wyciszenie,
13:30-14:00
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.
14:00-17:00
Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.
Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu
ROZKŁAD DNIA
GRUPA MALUCHY ,,BIEDRONKI''
06:00-08:00
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę.
08:00-09:00
Poranne zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
09:00-09:30
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
09:30-09.45
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
09:45-10:00
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
10:00-10:15
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego (wtorek, czwartek)
10:15-11:45
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki i spacery – poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.
11:45-12:00
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
12:00-12:30
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
12:30-13:15
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
Praca indywidualna z dziećmi – dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
13:15-13:30
Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
13:30-14:00
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.
14:00-17:00
Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe.
Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.
Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali.
Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu
ROZKŁAD DNIA
GRUPA ŚREDNIAKI ,,MOTYLKI''
06:00-08:00
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę.
08:00-09:00
Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
09:00-09:30
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
09:30-09:45
Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Doskonalenie czynności samoobsługowych i higienicznych – mycie zębów.
09:45-10:15
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
10:15-10:45
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego(wtorek,czwartek)
10:45-11:50
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery, poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.
11:50-12:00
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
12.00-12.30
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
Praca dyżurnych, np. nauka nakrywania stołów do obiadu.
12:30-13:00
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
13:00-13:30
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
Praca indywidualna z dziećmi – dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
13:30-14:00
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.
14:0-17:00
Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe.
Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.
Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali.
Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu.
ROZKŁAD DNIA
GRUPA STARSZAKI ,, PSZCZÓŁKI''
06:00-08:00
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę.
08.00-08.30
Religia (poniedziałek,czwartek)
08:30-08:45
Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
08:45-09:00
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
09:00-09:30
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego( wtorek, czwartek)
09:30-10:00
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
10:00-11:50
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery, poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.
11:50-12:00
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
12.00-12:30
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
Praca dyżurnych, np. nauka nakrywania stołów do obiadu.
12.30-13:00
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
13:00-13:30
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
Praca indywidualna z dziećmi – dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
13:30-14:00
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.
14:00-17:00
Praca indywidualna z dziećmi- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe.
Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.
Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali.
Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu.
ROZKŁAD DNIA
GRUPA NAJSTARSZA ,,TYGRYSKI''
06:00-08:00
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę.
08:00-08:30
Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
08:30-9:00
09:00-09:30
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
09:30-10:00
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
10:00-10:45
Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery, poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
10:45-11:15
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego (wtorek, czwartek)
11:15-11:50
Zajęcia ruchowe.
Zabawa swobodna przy niewielkim udziale nauczyciela
11:50-12:00
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
12.00-12:30
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
Praca dyżurnych, np. nauka nakrywania stołów do obiadu.
12.30-13.00
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
13:00-13:30
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
Praca indywidualna z dziećmi – dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
13:30-14:00
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.
14:00-17:00
Praca Indywidualna z dziećmi- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe.
Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.
Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali.
Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu.