Biuletyn Informacji Publicznej

Przedszkole Publiczne nr 11 im. Kolorów Tęczy

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2020-09-10 10:47:44
Redaktor: IntraCOM.pl Katowice
Opis: Modyfikacja treści strony

Podstawa programowa realizowana w godzinach 9:00 - 14:00

Rozkład dnia 

GRUPA NAJMŁODSZA ,,MISIE''

  • 06:00-08:00
    Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę.
  • 08:00-09:00
    Poranne zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
  • 09:00-09:30
    Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
  • 9:30-9:45
    Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego (wtorek,czwartek)
  • 09:45-10:00
    Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
  • 10:00-10:30
    Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
  • 10:30-11:15
    Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki i spacery – poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.
  • 11:15-11:30
    Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
  • 11:30-12:00
    Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
  • 12:00-13:30
    Odpoczynek poobiedni, słuchanie bajek, muzyki – wyciszenie,
  • 13:30-14:00
    Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.
  • 14:00-17:00
    Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.
    Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu

GRUPA MALUCHY ,,BIEDRONKI''

  • 06:00-08:00
    Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę.
  • 08:00-09:00
    Poranne zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
  • 09:00-09:30
    Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
  • 09:30-09.45
    Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
  • 09:45-10:00
    Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
  • 10:00-10:15
    Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego (wtorek, czwartek)
  • 10:15-11:45
    Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
    Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki i spacery – poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.
  • 11:45-12:00
    Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
  • 12:00-12:30
    Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
  • 12:30-13:15
    Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
    Praca indywidualna z dziećmi – dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
  • 13:15-13:30
    Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
  • 13:30-14:00
    Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.
  • 14:00-17:00
    Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe.
    Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.
    Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali.
    Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu

GRUPA ŚREDNIAKI ,,MOTYLKI''

  • 06:00-08:00
    Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę.
  • 08:00-09:00
    Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
  • 09:00-09:30
    Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
  • 09:30-09:45
    Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Doskonalenie czynności samoobsługowych i higienicznych – mycie zębów.
  • 09:45-10:15
    Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
  • 10:15-10:45
    Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego(wtorek,czwartek)
  • 10:45-11:50
    Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
    Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery, poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.
  • 11:50-12:00
    Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
  • 12.00-12.30
    Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
    Praca dyżurnych, np. nauka nakrywania stołów do obiadu.
  • 12:30-13:00
    Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
  • 13:00-13:30
    Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
    Praca indywidualna z dziećmi – dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
  • 13:30-14:00
    Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.
  • 14:0-17:00
    Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe.
    Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.
    Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali.
    Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu.

GRUPA STARSZAKI ,, PSZCZÓŁKI''

  • 06:00-08:00
    Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę.
  • 08.00-08.30
    Religia (poniedziałek,czwartek)
  • 08:30-08:45
    Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
  • 08:45-09:00
    Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
  • 09:00-09:30
    Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego( wtorek, czwartek)
  • 09:30-10:00
    Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
  • 10:00-11:50
    Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
    Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery, poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.
  • 11:50-12:00
    Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
  • 12.00-12:30
    Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
    Praca dyżurnych, np. nauka nakrywania stołów do obiadu.
  • 12.30-13:00
    Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
  • 13:00-13:30
    Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
    Praca indywidualna z dziećmi – dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
  • 13:30-14:00
    Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.
  • 14:00-17:00
    Praca indywidualna z dziećmi- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
    Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe.
    Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.
    Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali.
    Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu.

GRUPA NAJSTARSZA ,,TYGRYSKI''

06:00-08:00
Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym, zabawy integrujące grupę.

08:00-08:30
Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.

08:30-9:00

09:00-09:30
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.

09:30-10:00
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.

10:00-10:45

Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery, poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.

Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.

10:45-11:15
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, nauka języka angielskiego (wtorek, czwartek)

11:15-11:50
Zajęcia ruchowe.

Zabawa swobodna przy niewielkim udziale nauczyciela

11:50-12:00
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.

12.00-12:30
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
Praca dyżurnych, np. nauka nakrywania stołów do obiadu.

12.30-13.00
Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.

13:00-13:30
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
Praca indywidualna z dziećmi – dostosowanie zadań do możliwości dzieci.

13:30-14:00
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.

14:00-17:00
Praca Indywidualna z dziećmi- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.

Zajęcia dodatkowe – rytmika, plastyka, zabawy ogólnorozwojowe.

Zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, praca wyrównawcza, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Własna aktywność dzieci. Zabawy zorganizowane przez nauczyciela i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.

Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, porządkowanie sali.
Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu.

Drukuj
Zamknij